2010年4月26日月曜日

April. 20. 2010

本日から、仙台ジュニアクリケットクラブ始動です!
2回のトライアルを終了し、本格スタート。まずはネームプレートの作成。
”What's your name?” 「ローマ字でいいの?」
銘々に自分の名前を書きました。
5人の元気でかわいい子供たちが参加してくれました。
準備運動のあと、軽いランニング、コーチがone!といったら
上へボールを投げて、two!といったらワンバウンドさせて・・・楽しいボール運動の
数々を行いました。
そのあと、シンプルなゲーム形式で投げて打ってとあっという間の一時間でした。
コーチは無敵のクリス
そしてこの日は強力なアシストコーチ、ユアンと素敵なお姉さまターニャが駆けつけてくれました。

After two free trials,finally we have got started today!
First of all, everyone made their own nameplate."What's your name?"  "Should I write in Roman letters?" such conversations were heard here and there.
We had five kids who were all cute and energetic!We did some warm up, running and a few activities using balls.They were all so fun that the hour went by surprisingly fast.
Also we did some bowling and hitting just like doing a small game.
The coaches were the mighty Chris and poweful Ewan. Plus lovely Tanya did great support!

0 件のコメント:

コメントを投稿