2010年5月13日木曜日

May 11th 2010

G.W.は晴天続きだったのに、このところ気温の低い日が続いています。
けれど、半袖で元気に走り回っていた子もいましたよ。本日も全員参加でがんばりましたね!

ランニング、ストレッチ、投球、バッティング、ラピッドファイヤーなどの練習メニューを行いました。
バッティング、だんだん上手になってきました。みんな、ぐっじょぶ!

We had pretty good weather during the G.W.holidays however, temperatures are relatively low these days.
The kids? They all showed up as usual and some were even running around in short-sleeves.

Todays menu : running, streatching, butting drills, throwing drills and rapidfire.
The kids are improving their butting skills.Good job kids!

0 件のコメント:

コメントを投稿