2010年9月28日火曜日

September.28th

めっきり秋らしくなってきました。練習するのにとても気持ちのいい季節です。
先週に引き続き、キャッチングの練習とボーリングの練習を行いました。
毎週毎週それぞれが成長していっているのを感じます。クリケットを始めて、早くも半年がたちました。一生懸命がんばっているみんなを見ると、幸せ。なんていうか心洗われるとでもいいましょうか。
クリケットのボーリングは、これまた難しい。
肘をまげてはいけないし、ワンバウンドさせて投げる。
ウィケットをめがけて投げ、どんどん距離を長くしていく練習をしました。
YouTubeから参考になりそうな画像を
拝借してきました。来週はバッティングの練習です。こうご期待。



The weather has suddenly become cooler and looking more like fall.
It's comfortable time for practicing.Following the last week's practice,We did catching and bawling. Everyweek I feel that each one is improving.Six months have past already and now,watching everybody's enthusiastic face makes me happy.Somehow I feel refreshed.
Cricket's bawling is difficult.You cannot bend your elbows and make one bound. Chris had the kids aim wickets and gradually extend the range.
Next week we are going to practice batting. See you soon!

0 件のコメント:

コメントを投稿